Nog even dit. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Anne Joosten - WaarBenJij.nu Nog even dit. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Anne Joosten - WaarBenJij.nu

Nog even dit.

Door: anneinnepal2012

Blijf op de hoogte en volg Anne

06 Juni 2012 | Nepal, Kathmandu

Ik heb net al jullie reacties gelezen zoals ik altijd doe, van het vorige verslag en zou jullie allemaal graag persoonlijk antwoord geven maar dat is niet te doen. Maar weet dat ik het heel erg waardeer als ik iets van jullie lees.Marjo en Gavin voor jullie maak ik een uitzondering. Ik was jullie dag vergeten...erg he. Maar proficiat en ik ga er van uit dat de dag mooi was. Geniet van het samen zijn!!
Liefs Anne

• 07 Juni 2012 - 20:24

Marion:

Hoi Anne ....

Ich vinj ut sjteeds weer sjoon om dien versjlage te laeze.
    Ich sjrok waal wie ich det ein nao litste versjlaag loos.
    Bön ich blie dets dich unne gooje Ingelbewaarder höbs. Ich wunsj det dae auch de res van de reis heel good veur dich zorg en op dich pas.
    Un heel belaefenis. Wat un krachtige, moedige vrouw vinj ich dich.
    Ich haop veur dich det de mis nog uns optrik zodet se un prachtig oetzich zuls höbbe en det se zuls zeen watse zo gaer wils zeen.
    Ich druim der waal uns van om wiet weg op vakantie te gaon mer es ich dit laes bön ich blie det ich vanaovend in mien eige bidje kin kroepe.
    Det de tied dae se nog dao bös aangenaam moogs doorbringe.

Mood, Krach, Plezeer, Vreugde, Wiesheid, Doorzittingsvermoge, Inzich, Gezondjheid, Vrede en Leefde wunsj ich dich.

Knufknufknuffel veur dich van mich.

Ich bön heel trots op dich. Ich höb toch waal mer effe zo'n tante die zo'n ongernumming aandurf en die zoväöl lef haet. :))

Groetjes en Leefs, Marion

• 08 Juni 2012 - 14:20

Pascalle Peerlings:

Hoi Anne,

Gaat het al een beetje met je? Schrikken hoor. Let maar goed op. Mooi om te lezen dat je in the jungle loopt en mooie planten ziet. Nog gefeliciteerd met je zoon. We hebben hem gebeld en hij zat in Scheveningen met zijn vriendin. Leuk hoor. Hier begint vandaag het EK voetbal en je begrijp dat we veel oranje tegenkomen in de winkels en straten. Heel veel groetjes en zorg goed voor jezelf. Groetjes,
    Pascalle

• 09 Juni 2012 - 17:41

Marij Mertz:

hallo ANNE.
    jIJ OP JE KNIEEN VOOR HET ONKRUIT,NET ALS WIJ HIER IN aMBY.
    wAT EEN BELEVENISSEN JIJ ALLEMAAL MEEMAAKT.
    gENIET ER MET VOLLE TUIGEN VAN.GROETJES MARIJ

• 09 Juni 2012 - 17:41

Marij Mertz:

hallo ANNE.
    jIJ OP JE KNIEEN VOOR HET ONKRUIT,NET ALS WIJ HIER IN aMBY.
    wAT EEN BELEVENISSEN JIJ ALLEMAAL MEEMAAKT.
    gENIET ER MET VOLLE TUIGEN VAN.GROETJES MARIJ

• 17 Juni 2012 - 13:04

Thea:

Hoi Anne!
    Ben jij even lekker aan de rol geweest !!! Gelukkig dat het je tijd nog niet was! Nu weer stevig op je pootjes blijven staan hoor en geen gekke dingen meer doen.Leuk dat je al een klein beetje naar huis wilt!!
    Geniet nog maar lekker daar en hou je koppie erbij!
    Liefs en knuffel voor jou!!