Afscheid.... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Anne Joosten - WaarBenJij.nu Afscheid.... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Anne Joosten - WaarBenJij.nu

Afscheid....

Blijf op de hoogte en volg Anne

31 Juli 2012 | Nepal, Kathmandu

Lieve vrienden
dit is mijn laatse verlag vanut Km. en er komt geen verslag vanTibet want niemand heeft zich gemeld. Dus ik kom heeeerlijk naar huis en daar verheug ik me heel erg op.
Het venijn zat in de staart. De vlucht naar Phr. ging niet door te slecht weer en de vliegtuigen zijn hier niet uitgerust met geavenceerde apparatuur.
Met een reisgenoot uit Duitsland met de taxi gegaan. Nou dat was een crime!! eerst reed hij heel langzaam, niet gewend aandeze weg denk ik. Toen we daar wat van zeiden ging hij harder rijen maar nam toen risico's zodat ik met gekromde tenen in de auto zat. Toe het donker werd en ging regenen werd het weer een slakken gangetje.

  • 31 Juli 2012 - 12:35

    Mia En Harold:

    Goede reis Anne en WELKOM THUIS.


  • 31 Juli 2012 - 13:01

    Heike-Anna:

    Lieve Anne.. welkom thuis!! ik verheug me weer om jou te zien.. tot strakkies ;-)

  • 31 Juli 2012 - 13:02

    31 JULI 2012:

    JE BENT ERG WELKOM !!!!!!!

    vEILIGE REIS TERUG .
    POEN

  • 31 Juli 2012 - 16:26

    Hoi Anne:


    ik wens je een goede terugreis en zie je weer graag op de dahliatuin. Je zult nog wel veel te vertellen hebben, ik ben benieuwd. Ina Eijssen

  • 31 Juli 2012 - 19:00

    Moniek:

    kom veilig thuis, Mo

  • 31 Juli 2012 - 20:10

    Ina :

    Lieve Anne,

    Blij dat je weer naar huis komt!

    doeg Ina

  • 31 Juli 2012 - 20:11

    Ina :

    Lieve Anne,

    Blij dat je weer naar huis komt!

    doeg Ina

  • 31 Juli 2012 - 20:28

    Ina:

    ha ha, zie dat ik te ongeduldig was met versturen en dat je 2 keer hetzelfde bericht gekregen hebt. Ben blijkbaar wel erg blij!!

    doeg en goede terugreis zonder snelle vreemde taxi's ;)

    Ina

  • 31 Juli 2012 - 22:35

    Astrid:

    Lieve Anne,

    Wat zal Nederland weer heerlijk voor je zijn, misschien wel een tikkeltje saai;-) na al je avonturen maar vast heerlijk om even op adem te komen voor het volgende avontuur begint?
    Goede reis terug en welkom terug!

    Liefs uit Montfoort,

    Astrid

  • 01 Augustus 2012 - 02:01

    Brigitte Eijsden:

    Hoi Anne,

    Naar mijn gevoel is je reis omgevlogen!
    Goede terugreis gewenst,

    Brigitte

  • 01 Augustus 2012 - 06:04

    Ha Wereldreiziger :):

    Je zult vast en zeker vol zitten met verhalen, ervaringen, indrukken. Wat goed van je dat je dit allemaal hebt gedaan, hebt mee mogen maken. Welkom terug in het ordelijke :) Nederland. X Carin

  • 01 Augustus 2012 - 15:38

    Ha Anne,:

    Lekker slapen in je eigen heerlijke bed.
    Ik neem spoedig contact met je op.
    Veel liefs van Els.

  • 06 Augustus 2012 - 13:16

    Desiree:

    Hee Anne! Dat is lekker op tijd voor Carnaval's vrijdag!!! Lekker rust thuis en saaiheid.... lijkt me prima om een dag of wat thuis mee te beginnen! Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2012

Afscheid.

01 Augustus 2012

Venijn zit in de staart.

31 Juli 2012

Afscheid....

17 Juli 2012

Ja zo gaat dat...

07 Juli 2012

Ik ga naar......
Anne

Actief sinds 12 Feb. 2012
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 30516

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: