Het is bijna zover! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Anne Joosten - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Anne Joosten - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: anneinnepal2012

Blijf op de hoogte en volg Anne

09 Maart 2012 | Nederland, Maastricht

Na een flinke griep die me 12 dgn. aan het lijntje heeft gehouden, is het dan nu bijna zover dat ik echt vertrek.Ik heb er zin in maar ik vind het ook vreeeeselijk eng. Het zal er wel bij horen. Het huis is bijna aan de kant, tuin in orde en de spullen voor de reis staan klaar! Op het eerste project is vertraging waardoor ik met de anderen eerst wordt ingezet voor het opknappen van een ander weeshuis even buiten Kathmandu. De derde week gaan we naar Bandipur voor het eigenlijke traject. Ik reis alleen er zijn al verschillende vrijwilligers eerder vertrokken. Vandaag nog even door Maastricht geslenterd, hoe zou het zijn als ik terug ben? Dit weekend wip ik nog even bij enkele mensen binnen om afscheid te nemen! Wat zullen de laatste dagen snel voorbij zijn. Wat onwezelijk allemaal!
Het volgende bericht zal uit Kathmandu komen. Heel veel groeten van Anne

• 09 Maart 2012 - 21:10

Astrid En Jan-Karel:

Het begint er op te lijken! En wanneer gaat het vertrek plaatsvinden? Uitgebreide afscheidsparty? Reis je per vliegtuig en wordt je opgehaald? Oooo zoveel vragen :-)

Heel benieuwd naar je belevenissen daar en natuurlijk ook naar hoe jij jouw zelf gaat ervaren :-) Of is het gewoon hard werken geblazen: handen in de grond en aanpakken? Goede reis in ieder geval en: de dagen zijn pas snel voorbij als ze voorbij zijn :-)

• 09 Maart 2012 - 22:07

Brigitte Souren:

Hoi Anne,

Wat spannend. Dit is toch wel even anders dan even op vakantie. Afscheid nemen van alles en iedereen hier...

En dan het grote avontuur... Ik ben heel benieuwd wat je daar allemaal gaat tegenkomen.

Goede reis, het ga je goed daar in Nepal,

Brigitte

• 09 Maart 2012 - 22:13

Gavin En Marjo:

Hi Anne,

Geniet nog ff van Mestreech....
    En heel veel succes met de laatste voorbereidingen.
    We blijven je volgen.

Groetjes van ons

• 10 Maart 2012 - 08:08

Ina:

Hoi Anne,

Spannend nu nog even, maar zal vast van je afvallen als je eenmaal in het vliegtuig zit. Ben benieuwd naar je verhalen straks vanuit Nepal

doeg Ina

• 10 Maart 2012 - 12:10

Peter:

Net op tijd terug om je veel liefde, bewustzijn, kracht en wijsheid te wensen in deze bijzondere periode in je leven. Draag de stilte in je mee ;-)

Stilte is het element waarin grote dingen zichzelf verwezenlijken.
    (Thomas Carlyle)

Heb een fijne ervaring,
    Liefs, Peter.

• 10 Maart 2012 - 14:09

Astrid:

Lieve Anne,

Het zal inderdaad superspannend zijn de laatste dagen voor je avontuur!! Geniet nog maar even wat het bourgondisch Mestreech:-) Mooie reis gewenst!!!

Groet
    Astrid

• 10 Maart 2012 - 14:53

Riet-John Koevoets:

Ook al zit je in een ver land, we denken aan je. Veel sterkte bij het afscheid hier en heel veel succes daar. Groetjes Riet en John

• 12 Maart 2012 - 11:26

Myra Bruinen:

Hoi Anne, wat geweldig voor je dat het EINDELIJK zo ver is! Geniet ervan!
    Leuk dat je me/ons op deze manier op de hoogte wilt houden.
    Liefs van Myra

• 12 Maart 2012 - 14:29

Pascalle Peerlings:

Hoi Anne,

We zagen in de e-mail dat je gisteren bij ons bent geweest. We waren in Norwich en zijn pas van gisterenavond terug. Jammer dat we je gemist hebben. We halen Ma Peerlings vanavond om bij ons te eten en horen hopelijk van haar nog het laatste nieuws. Heel veel geluk en plezier gewenst en natuurlijk een hele fijn reis. We houden contact en wij niet alleen zagen we. Je hebt veel onzichtbare passagiers bij je hahaha. Groetjes,
    Jer, Pascalle, Dewi en Daphne