Bezig met voorbeidingen - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Anne Joosten - WaarBenJij.nu Bezig met voorbeidingen - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Anne Joosten - WaarBenJij.nu

Bezig met voorbeidingen

Door: anneinnepal2012

Blijf op de hoogte en volg Anne

19 Februari 2012 | Nederland, Maastricht

Beste vrienden,

De voorbereidingen zitten er bijna op.De papieren zijn in orde, de injecties gehaald en nu nog wat kleinigheden aanschaffen en vooral afscheid nemen van vrienen en familie. Ik ga nog deelnemen aan een tweede project n.l.meehelpen in de eco landbouw. Dat ga ik nu regelen en daarvoor moet het "mooswief"schuiven. De carnavalvierders onder jullie weten wat dit betekend en dat ik dit niet zomaar snel even beslis. Vanavond ga ik naar haar kijken op het Vrijhof!!
6 Mrt. is er nog een info bijeenkomst over het project in Nijmegen. Groet Anne

  • 19 Februari 2012 - 11:19

    Ina:

    Hoi Anne, eerst snapte ik er niks van wat ik voor mail kreeg. Bijna in mijn snelheid weg gemikt, maar ineens zag ik Anne Joosten staan en ging er een lampje branden. Leuk om je te mogen volgen en ben benieuwd wat dat mooswief nou is ;)
    doeg Ina

  • 19 Februari 2012 - 13:18

    Mia En Harold:

    Veel plezier vanavond!

  • 19 Februari 2012 - 13:22

    Brigitte:

    Leuk om je op deze manier te kunnen volgen. Veel succes met de laatste voorbereidingen en goede reis.
    doei Brigitte

  • 19 Februari 2012 - 15:24

    Astrid:

    Hoi Anne,

    Zo te lezen heb je er al heel veel voorbereiding op zitten. Leuk je via deze site te kunnen volgen. Succes met alles wat nog gebeuren moet !
    Groet uit Frankrijk ~ Jan-Karel en Astrid.

  • 19 Februari 2012 - 18:18

    Hermien:

    Dit is echt te gek! Ben zo blij voor je. Tot snel hihi. Knuf Hermien

  • 20 Februari 2012 - 07:27

    Mieke:

    Hoi Anne,

    Wat leuk je te kunnen volgen, bedankt dat je me hebt aangemeld! Wanneer vertrek je precies en aan wat voor project ga je daar werken? Ik ben erg benieuwd... Heel veel succes met de laatste voorbereidingen!

    Groetjes,
    Mieke, mede namens Bart

  • 20 Februari 2012 - 08:30

    Desiree:

    Hee Anne,
    Superleuk om je zo te kunnen gaan volgen. t Moswief hangt er weer schitterend bij! Ik geniet nog na van onze vrijdag op het hoerenbal.... veel plezier deze dagen in Mestreech!

  • 20 Februari 2012 - 11:25

    Anny En Jac:

    Lang niets meer gehoord, maar dit klinkt allemaal spectaculair. Wensen je alle succes van de wereld toe.

  • 20 Februari 2012 - 12:48

    Janny:

    Hi Anne, leuk dat je een blog hebt aangemaakt! Zo kunnen we je goed volgen! We zien elkaar a.s. zaterdag & gaan dan nog eens even flink wandelen & eindeloos veel bijpraten voordat je vertrekt ... Tot dan!

  • 20 Februari 2012 - 19:12

    Pascalle Peerlings:

    Hoi Anne,

    Leuk om je op afstand te volgen. Het grote avontuur komt in zicht. Heel veel plezier, geluk en kracht gewenst. Misschien zien we elkaar nog voordat je gaat. We zijn net terug van de Vrijthof en brengen zo meteen de volgende generatie erheen hahaha (Dewi en haar vriendin Chantalle). We hebben zojuist ook gemaild met Daphne. Zij zit in Dubai en heeft het geweldig -> gelukkig. Ongelooflijk toch dat we jou en nu ook Daphne zo kunnen volgen. Daphne had al foto's gestuurd -> heerlijk. Nog heel veel succes met de voorbereidingen.

    Groetjes en tot ziens of mails,

    Pascalle

  • 21 Februari 2012 - 08:56

    Carla:

    Het is gelukt! Je bericht is goed aangekomen. Leuk om te lezen. De groeten aan het "wief" op de markt.

  • 21 Februari 2012 - 16:23

    Wies:

    Alles is al gezegd maar dit is mijn persoonlijke noot, dit weggaan Anne getuigd van veel moed en lef. Ik ga je van alles wensen maar vooral een goede gezondheid en ga vooral genieten" enne kom gans teruk" !!
    Alvast dikke poen.

    wies


  • 02 Maart 2012 - 09:57

    Paulien:

    Hoi Anne,

    It giet oan! ( ja als Fries moet ik toch even vanuit mijn roots reageren op het mooswief:-))Geweldig en de vertrekdatum komt al snel dichterbij! Heel misschien komen wij in april/mei ook in Nepal voor 2 weken. Als dit door gaat laten we het je weten. Voor nu veel plezier met de voorbereidingen!
    liefs
    Paulien & Jan

  • 12 Maart 2012 - 15:34

    Francis Koopman:

    Lieve Anne,

    Nog even op de valreep:
    Wij wensen jou een goede reis toe en horen graag hoe het je in Nepal bevalt.

    Liefs van

    Michael en Francis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2012

Afscheid.

01 Augustus 2012

Venijn zit in de staart.

31 Juli 2012

Afscheid....

17 Juli 2012

Ja zo gaat dat...

07 Juli 2012

Ik ga naar......
Anne

Actief sinds 12 Feb. 2012
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 30519

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: